Klättring imorn!

Hej igen. Imorn är det klättring och jag känner mig taggad, har ingen aning om vad man ska förvänta sig men det blir nog kul. Synd bara att alla muskler i kroppen har brytits ner under sommaren så det kommer nog att bli rätt jobbigt men det blir säkert en upplevelse :) Tänkte också bara säga att vi åt pankakor idag! Åhh va mumsigt det va. De var lite för salta bara men jag och Julls räddade situationen genom att sockra bort den salta smaken, vi är ju bara för bra! :) Nu scheeeeebabb!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kommer ha såå kul imorrn=D Klättring är enormt roligt! Men det är jobbigt, väldigt jobbigt för armarna. Som jag minns det i alla fall<3

2010-08-31 @ 21:40:19
URL: http://strand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0