Ny kamera!!

Hellu!
Idag fick vi våra kameror! Det känns superkul och de känns fett proffsiga :) Det är en Nikon D90 och jag tycker att den verkar jättebra. Jag är typ jätteglad just nu :) Sen blev det en tur till Fotografiska, det var kul även om det var samma utställningar som förra gången jag var där man det gick helt klart att se en gång till. Vi var ju där för Annie Leibovitz eftersom vi ska göra en bildanalys om en av hennes bilder men självklart var jag ju tvungen att kolla på Vee Speers bilder en gång till också :) Nu ska jag nog ta och sätta igång lite med bildanalysen, vet inte alls hur det kommer att gå men men :) Ha en trevlig kväll :)

Min första bild med nya kameran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0