Tuesday

Hellu!
Igår hade vi foto och då fick vi typ gå runt och fota massa, typ testa olika ljusriktningar och sådant, det var roligt :) Sen på eftermiddagen åkte jag och mamma till stan för att köpa lite grejer till mig och det är ju alltid kul. Sen blev det kinamat och det var verkligen grymt gott. Sen på hemvägen hittade jag en hatt typ en sån som jag alltid har velat ha så jag blev superglad så nu äger jag en hatt! :) Idag hade vi också foto kan man väl säga och då fick vi fortsätta att fota en massa, det var bild också men jag tänker inte säga nått om det för att jag kan verkligen inte rita :) Nu blir det typ kebabrulle och jag är grymt pepp! Lite senare blir det en outfit också, ha det bra så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0