I sing a song

Hallå!
Idag var det idrott, trodde det skulle va volleyboll men det var fys/friskis och svettis. Usch han mördade oss verkligen! Men det var ju i alla fall trevligt efteråt. Sen var det supergod lunch, svamptortellini, mycket smarrigt må jag säga :) Sen matematik, gjorde typ inget men på tal om matte så gick det sjuktdåligt på matteprovet igår, sista frågan kunde jag liksom inte ens svara på. Jag kunde inte ens gissa, då är det illa. Men men så kan det va ibland. Efter skolan shoppade jag lite julisar, känner mig rätt nöjd med det jag har hittat. Blev två julisar till mig själv också faktiskt, man måste ju passa på :) Nu är det i alla fall fredagsmys! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0