Let it snow!

Halloj alla glada!
Idag var det upp tidigt i vinterkylan för lite spanish och sedan lite samhälle, trevligt :) Till lunch var det jultallrik, hehe var bara tvungen för att det hör ju till lite. Men det var faktiskt rätt gott! :) Sen var det fotoprov.. usch va läskigt det var innan, blev fett nervös men det gick bra i alla fall så det känns superskönt :) Andra delen av provet var redigering av en bild och det blev lite mindre lyckat.. men men gjorde mitt bästa. Sen fixade vi lite med fotoklubben och sen gjorde jag klart kläderna till min mini-me, alltså jag har talang. Min lilla gubbe är fett snygg, kanske inte superfin men jag är faktiskt riktigt nöjd och den kan till och med stå själv! :) Annars så redovisade vi skräckfilmerna igår, hehe det var superkul projekt måste jag säga. Ska nog ladda upp den nånstans så tro inte att ni slipper undan :) Snart är det JUL!! 

Hehe, lite morgonhumor. Såg denna annons i DN i morse, fett kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0