Lördag!

Halloj!
Här har det bloggats mycket på sistonde ser jag.. Men men nu kanske jag kommer igång lite igen i alla fall. Idag har det inte hänt så mycket förutom att mormor och morfar var här på lite jul lunch, mysigt! :) Nu är det väl dags för lite so, det är sista uppgiften så det är typ värsta fördjupningen.. Jobbigt! :) Annars var väl veckans höjdpunkt lucia, det var supermys. Först gick jag upp och såg på tv och sen i skolan fick vi glögg och så kom det massa småbarn och sjöng. Gulligt!

Igår var vi också på en liten rolig grej. Vi var med so:n på ett mueéum och skulle ha rollspel. Jag var fett otaggad för det lät rätt segt men det var faktiskt riktigt kul :) Vi var olika grupper och alla var olika påhittade länder och så fick man fixa ekonomin och sammarbeta med andra länder och så. Vårt land var ju då, inte för att skryta, faktiskt bäst! :) Nä men det var kul :) Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0