Stora staden!

Hellu!
Idag har jag varit inne i stora staden med mina fina flickor. Det blev rea shopping och kinabuffé, mumsigt! :) Det var supermys. Annars händer det inte så mycket spännande på mitt lov, jag chillar liksom på, men igår gjorde jag och pappa en liten utflykt till Kista och kollade på Cornelis Vreeswijk filmen tillsammans med alla andra pensionärer. Jag var skeptisk men den var faktiskt rätt bra. :) Julen har också varit bra och jag har fått massa fina julisar, julen är bra trevlig! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexiga tjejor!!! ;D <3 <3

2010-12-31 @ 14:05:29
Postat av: Mahtob

// moi :)

2010-12-31 @ 14:06:00
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Ida Zetterström

åhh, fan jag tänkte ringa och höra om ni var i stan men gjorde det aldrig. jag var oxå i stockholm och shoppade då, hela dagen!

2011-01-02 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0