Fotomässan

Halloj!
Igår var jag på fotomässan med fotoklubben, det var en super rolig dag och massa roligt att titta på :) Massa gratissaker blev det också och jag ÄLSKAR verkligen gratissaker och så träffade jag Bingo! Haha det var superkul kul ju! :) Sen träffade jag Steff i centrum och så åt vi på Burger King innan vi typ blev utslängda för att de skulle stänga.. Sen köpte vi massa godsaker och mötte upp Julie och sen hem till mig för myskväll, supermysigt! :) Men först tvingade jag ut Steff och Julls i kylan för att fota till ett litet skolprojekt men det blev bra tror jag men det var svinkallt! Sen blev det äntligen film, en jäättebra film.. hehe :) Aja det var en superbra lördag i alla fall! :)

 
Snyggingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0