Streets of London

Hellu!
Nu är jag hemma från London eller kom ju hem i fredags. Det har varit tre superbra dagar i London men det var sjukt stort, vet inte vad jag hade förväntat mig men jag var helt slut efter de här dagarna. Vi har varit riktiga turister och varit på Madame tussauds, åkt London eye, fotat Big Ben, shoppat på Oxford street, sett piccadilly circus, ätit fish and chips, varit i Notting hill och åkt en dubbelbuss, typiskt London alltså! :) Väldigt najs har det varit men jag har aldrig varit på semester och haft träningsverk varje dag, vi har gått så sjukt mycket :) Nej men det har verkligen varit superbra med god mat och massor att fota! :) Och jag måste bara tilllägga att det var superbra väder också, trodde att vi skulle vada fram i vatten med det duggade bara pyttelite en dag annars tittade solen fram lite då och då, väldigt trevligt! :) 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0