It´s dancing time!

Hellu!
Idag har det varit en lång dag i skolan, en hel entimmes lektion. Klumpig som jag är glömde jag fråga honom i fredags om jag fick vara hemma så det var bara att dra sig dit. Men det var rätt kul ändå för sen blev det sushi lunch med Annie och det var supermys så det var värt det! :) Så nu sitter jag här hemma och njuter av ljuset som man inte ser mycket av nu förtiden och nu blir det lussebulle, te och fotoplugg, mysigt värre och sen är det dancing time! Nice :)

Kände ett stort behov av att ego-"pictcha" mig själv idag.. :) Mitt utryck är lite inspererat av att det är SVINKALLT ute, bara så ni vet varför jag är så snygg :)  
 


Dagens rubrikinsperation..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0