Billys pannkakor

Hehe, vet inte om jag är efter men nu finns det typ Billys pannkakor. Jag blir inte jättesugen direkt men man måste ju bara testa detta :) Det kanske är jättegott, vem vet? Känns lite små skumt bara :)
 
Billys Orginal

Billys Pannkakor - Äpple


Billys pannkakor - nytt gott mellanmål i frysdisken. Två stycken vikta pannkakor med sylt, färdiga att värma eller tina och äta kalla.

 
 Billys Orginal

Billys Pannkakor - Hallon


Billys pannkakor - nytt gott mellanmål i frysdisken. Två stycken vikta pannkakor med sylt, färdiga att värma eller tina och äta kalla.

 
 Billys Orginal

Billys Pannkakor - Choklad


Billys pannkakor - nytt gott mellanmål i frysdisken. Två stycken vikta pannkakor med sylt, färdiga att värma eller tina och äta kalla.


Kommentarer
Postat av: Julia

jag drömde om Billys pannkakor inatt=D Fett skumt när jag tänker efter :S <3

2010-10-03 @ 11:58:21
URL: http://strand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0