Kanelbullens dag

Halloj!
Idag var vi på skansen och fotoade analogt! Det var sjukt kul och man fick verkligen tänka efter och planera sin bild :) Det ända negativa var att det blev lite stressigt för mig eftersom jag skulle tillbaka till skolan och ha spanska så det var jättesynd men jag hann nästan ta klart mina bilder. Imorn ska vi framkalla dem och det ska bli superkul men läskigt för liksom tänk om bilderna blev sämst, aja nått måste man väl ha fått till i alla fall :) Något som jag också blev jätteglad för är de fina kommentarerna jag fick på förra inlägget, så super mycket tack till alla! :) Nu ska jag ta en kanelbulle och kanske lite te för att fira kanelbullens dag, jag hoppas att ni också fått i er en och annan bulle idag! :) Ha det bäst.


Kommentarer
Postat av: Steffi

har tryckt i mig två kanelbullar idag :P man måste passa på liksom, det är inte kanelbullensdag varje dag ! ;D pussss <3

2010-10-04 @ 22:02:36
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0