No last call

Halloj!
Idag var det framkallning som gällde, superkul! Men man hann inte så lång pågrunda av alla processer men jag hann bli klar med en bild och även om bilden inte är så speciell så tycker jag att den blev superfin bara för att det känns så himla handgjort, man får verkligen liksom gå igenom hela processen och det är superhäftigt att se! Förstår nu vilket jobb det var förut när allt var analogt, det krävs tålamod alltså :) Men det har i alla fall varit grymt kul och jag tror att vi får fortsätta att framkalla imorn så jag läängtar tills då! :) Sen var det lite spanish bara men vi gjord inte så mycket för ingen orkade typ koncentrera sig :) Sen blev det lite Centrum för att inhandla maskara och då hittade jag Bella och Julls som smög omkring bland hyllorna på HM, hehe mycket trevligt! :)


Hehe, Anything For Love fast de sjunger vad som händer i musikvideon, lite små kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0