Sovmorgon

Halloj!
Idag började jag med en sovmorgon, superskönt! Sen gjorde jag frukost och åt framför tv:n, det var verkligen supermysigt och ingen stress och det var ljust ute och allt var bara bra :) Sen cyklade jag till stationen och pappa pumpade däcken igår så jag bara rullad fram. Supernajs och jag som trodde det var nått fel på växlarna eller nått för så seg var den. Sen hände inte så mycket i skolan men sen var det fotoklubben. Idag var jag inne i Nacka forum också för första gången. Det var sjukt stort och fett fint :) Ja dagen har i allmänhet varit väldigt bra tills vi fick veta nya schemat... Usch säger jag bara, börjar 8.00 på fredagar med idrott och slutar 16.30 och har typ massa håltimmar:( Sen börjar jag åtta en till dag men annars är det rätt okej men åtta är rätt tidigt asså :) Nä nu blir det en liten dusch, ha det goodie! :)


Kommentarer
Postat av: Idaa

jag börjar 8 alla dagar utom 1 och går till 4 alla dagar utom en för då slutar jag 3, jag skulle gäärna börja 8 bara två dagar ;) <3

2010-10-22 @ 18:15:04
URL: http://dragsterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0