Update

Halloj!
Det var ju ett tag sen jag bloggade så jag tänkte dra lite snabbt vad som hände förra veckan :) På onsdagen var jag med fotoklubben, där jag numera är med, till fotografiska. Det var supernajs och massa coola bilder, särskilt från fashion-utställningen. Sen på torsdagen träffade jag Bibbi i kista och så åt vi och shoppade lite det var supermysigt! :) Sen på lördagen åkte jag in till plattan och kollade när det var nån slags snowbord grej där. Jag är ju inte så insatt i det men jag tänkte att det kanske kunde vara coolt att fota så jag stod där och frös ihjäl men det var fett coolt! :) Igår var det födelsedagsmiddag för kusinerna, trevligt :) Idag fortsatte vi att framkalla, det är sjukt kul måste jag säga men det var tyvärr sista dagen i mörkerrummet idag :( Sen var det skolfoto, känner på mig att jag ser skum ut men det ska bli kul att se katalogen i alla fall med allihopa! :)


Snyggingar! :)

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Fin blogg ;D <3

2010-10-19 @ 12:16:41
URL: http://http:/kathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0