Fashion Tale

Hellu!
Idag var det spanska, tycker att det var svårt och imorn ska vi tydligen ha något slags test har han fått för sig. Sen blev det sushi lunch med Annie, sjukt gott måste jag säga. Det var helt klart inte sista gången jag åt där :) Sen var det foto och vi hade som projektuppstart, det ska bli kul att få börja fota! :) Sen fick man om man ville värsta fotoboken. Det är "fashion"-bilder, superfin! Då blev jag glad :) Sen fick vi sluta tidigare så då blev det lite jogging/walking, det var najs. Sen tog jag ett lite nyttigt mellis, känner bara att jag måste få dela det med er för att jag känner mig så duktig och nyttig :) Nä nu måste jag plugga lite español och sen hoppas jag att det blir I Anneli, sjukligt bra serie! :) Pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0