You give love a brand new name

Hellu!
Igår blev det ingen framkallning :( Men vi har tagit fram negativen nu så nästa vecka gäller det men hur ska man klara av att vänta ända tills då? Vill ju se bilderna nu ju. Det var inte helt lätt att ta fram negativen heller kan jag meddela, man skulle stå helt i mörker och ta filmen som man inte fick ta på och trä in den i två små skåror, i mörker alltså fatta svårt! :) Men det var superkul och man förstår ju verkligen hur bra vi har det med allt digitalt :) Längtar i alla fall tills på måndag! Idag har det inte hänt så mycket men det var första dagen i den nya mattegruppen och jag tycker att det känns rätt bra hittils i alla fall. Annars har det inte hänt så mycket i mitt super intressanta liv så jag tror jag avslutar här. Kram o puss :)


The voice! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är sjukt svårt och stå där i mökret och få till det. Och jag looovar dig att det är sååå häftigt att lägga ned pappret i vätskan och se motivet växa fram.



Hoppas det blev många fina bilder, ser framemot att få se dom :)

2010-10-07 @ 10:55:08
URL: http://cederby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0