Friday

Hej!
Igår hade vi samhällsprov, det kändes rätt okej men jag satt och skrev i typ två timmar. Men det var ju såklart skönt när det var över och man kunde slappna av men nej det kunde man inte för att idag var det dax för debatt istället. Det gick helt okej men jag fick inte riktigt med allt jag vill säga men så är det ibland :)

Jag är lite små sur också för att jag inte kunde gå på vittras 10års jubileum :( Ville ju jättegärna gå men nej det gick inte för att vissa bara råkar ha svenska hela fredagskvällen! :) Hehe, nu blev det lite negativt men det var tråkigt i alla fall. Annars har dagen varit rätt bra måste jag säga, kom hem ett litet paket också med en fotobok från Christofers student. Bestämde att jag också ville ha en som minne och jag tycker fortfarande att den är superfin, känner mig helt klart nöjd med den :) Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Karru

Sv: TACKI :D (a) Hallå där, kött och blåbär, när kommer bilderna upp ? :p <333

2010-09-18 @ 17:18:50
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0