I wear lipstick

Hellu!
I måndags blev det en lång dag för att vi som är lite coolare stannade till föräldrarmötet. Det var inte värsta upplevelsen men rätt ballt liksom :) Filmerna visades ju också och det var piiningt men det var kul att se alla andras filmer, de var fett häftiga! :) Idag blev det också en lång dag för att duktig som jag är stannade jag kvar i skolan på resurstid och pluggade so. Mycket givande måste jag säga :)
 
Idag när jag skulle cykla till stationen gick jag ut till garaget för att hämta cykeln, som jag alltid gör. Så jag låste upp och gick in och ser att cykeln inte är där, den står ju liksom alltid där, så jag får lite smått panik och springer runt och letar men tillslut gav jag upp och tog bussen istället. Sen när jag skulle åka hem gissa vad som står snällt och väntar på mig på stationen, jo det var mn lilla pärla det och åh va glad jag blev! :) Stackarn har stått och väntat sen i måndags morse... Hehe, så det kan gå ibland alltså :)

Nu kommer lite "poesi" vi jobbade med på engelskan, så grym!

Kommentarer
Postat av: Karru

Det där har jag varit med om så många gånger. och fortfarande känns det som en liten del av mig dör varje gång det händer, hahahah ;D <333333

2010-09-15 @ 22:24:25
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0