Jobbig dag..

Hej
Idag kan jag säga har varit en halvjobbig dag. Vi skulle åka med klassen till Riksdagen och det var ju lite häftigt sådär tycker man ju men påvägen dit tar vi en buss så alla gick på och allt var som vanligt liksom. Helt plötsligt när vi åkte tvärnitar bussen och jag är osäker men den typ krockar in i en taxi. Vi som stod upp bara typ "flög" frammåt. Jag typ kommer bara ihåg att jag stod upp och helt plötsligt låg jag några meter fram. Alla var typ helt chockade och det var verkligen obehagligt men de flesta klarade sig men några blev skadade. Jag fick som tur var bara nått skrubbsår och det är jag sjukt glad för. Jag är osäker om vi krockade eller om han bara tvärnitade men det var ändå så obehagligt och läskigt innan man vet hur allvarligt alla var skadade och så, nej usch det var verkligen sjukt obehagligt! 

Pressen hann i alla fall dit snabbt...
  Foto: P-O Sännås

Fem till sjukhus efter krock mellan buss och taxi

En bussolycka har inträffat på Munkbron i Gamla stan i Stockholm. Flera personer har skadats.

– Fem personer har körts till sjukhus i ambulans. Det är en ledbuss som krockat med en taxi, säger driftledaren på SOS-alarm i Stockholm.

Olyckan inträffade 13.50. Enligt vittnen till händelsen körde den blå ledbussen in i taxin i närheten av Gamla stans tunnelbana. Flera personer på bussen ramlade handlöst i kollisionen.

– Jag känner inte till hur allvarligt skadade personerna är, säger driftledaren.


Kommentarer
Postat av: Mahtob

SHIT !!! :o <3333

2010-09-23 @ 20:20:46
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: caroline

oj.. jag hoppas att du mår bra! <3

2010-09-23 @ 21:05:09
URL: http://cederby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0