Monday

Hellu!
Känns som om jag alltid börjar veckan med "dålig uppdatering, jag vet" men jag ska faktiskt försöka bättra mig :) I alla fall så har det vart rätt fullt upp i helgen. Började med att fredagen spenderades i Diselverkstan i Sickla, vi gled runt där hela dan och typ såg lite bio och "minglade" runt lite. Sen på kvällen var det stödgala på samma ställe och det var roligt måste jag säga och så fick man ju bidra lite till välgörenhet och det är ju alltid trevligt! :) Sen i lördags var jag uppe med tuppen kan man lungt säga och så åkte vi till fjärilshuset och åt frukost där, det var faktiskt rätt coolt, kanske kommer några bilder om det blev några bra. Sen blev det mys i the city med Anna och lite shopping och sen bio. Vi såg Inception, så GRYM! Allt var bra med den, vi blev typ helt kära i den :) Sen blev det mys med Jullie och Steffi :) Lång dag blev det så jag tog rejält med sovmorgon på söndagen och sen var det födelsedagsmiddag hos moster. Ja det var helgen det, mycket trevlig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0