Mys lördag!




Halloj alla glada!
Idag träffade jag mina fina tjejer på en liten brunch med pankisar ute i naturen, mycket skönt att kunna vara ute även fast det var molnigt för att det var rätt varmt ändå. Vi åt alltså pankisar och lite annat onyttigt, pratade lite skit och så fick jag en bild till mitt fotoprojekt också så det var en najs morgon måste jag säga :) Sen blev det rally på cykeln hem för att äta lunch med mormor och morfar som ska resa bort i tre veckor! Lite avis :) Det var såklart trevligt som alltid :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin (mormor)

Hoppsan!



Det vär värst vad det gick fort. Morfar tycker inte om sin bild på sig själv säger han. Jag säger ingenting.



Vi hörs framöver,



det här tycker jag var kul, kramar, morm..

2010-09-11 @ 18:49:28
Postat av: Karru

MYSIPYSI !! :D <<333

2010-09-12 @ 16:12:46
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0