De senaste dagarna...

Halloj bloggen!
Eftersom bloggandet gått väldigt trögt de senaste dagarna tänkte jag dra en liten snabbgenomgång av vad jag haft för mig :)

I onsdags var det klättring, det var väldigt kul men läskigt! Jobbigt var det också, armarna typ skakade sönder säkert både för att jag var rädd och det var jobbigt, men det är grymt roligt att ha testat i alla fall :)

Torsdagen var inte så speciell förutom att jag, Jullie, Karro och Steff åt middag på tastys, självklart blev det supergoda mackor! Det var riktigt mysigt.

I fredags var det inspark, jag var lite små nervös innan men det var ingen fara. Det blev rätt misslyckat men det var kul att va där ändå :)

Lördagen var lång. Det började med att vi åkte på öppethus i nån färgfabrik, rätt spännande men det bästa var allt gratisgodis och glass och sånt :) Sen åkte vi vidare på fika hos Åsa och sen blev det sushi på hemvägen, mumsigt! Sen träffade jag Bells, Julls och Setff och så blev det mys hos Bellsi. 

Idag har jag fotat massa till mitt projekt och pysslat lite med det liksom valt ut lite bilder och så, det har typ tagit hela dan men det var kul! :)


Lite random bild på Amy Mcdonland från Rix fm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0