Och jag älskar livet!


Heej!
Mitt bloggande går inte så bra som jag hoppades på men de senaste dagarna har jag haft lite annat att tänka på för att vi har haft en uppgift som jag tyckte var jättejobbig men jag rediovsade den idag så det var superskönt! :) Jag känner mig nöjd för att igår trodde jag inte ens att jag skulle klara av att redovisa det för att jag skulle bli för närvös men jag klarade mig igenom det så jag är nöjd. :) Men i alla fall sen sist har jag och Julls hunnit kolla in kulturnatt i lördags, vi insåg att vi inte var så kulturella trots allt men det var trevligt ändå. Annars kan jag inte påstå att det har det inte hänt så mycket mer.. Ikväll blir det core! Tagga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0