Oh happy day!

Tjenare bloggen!
Idag är jag väldigt glad.. Kanske för att jag var hurtbulle i morse och var ute och motionerade innan skolan (ville bara få med det) eller kanske för att det är så sjukt härligt väder ute, vem vet? :) Men i alla fall så har dagen varit rätt trevlig och duktig som jag är stannade jag till och med kvar efter skolan och jobbade spanska även fast jag kunde ha varit ute i solen men så är det ibland. Igår hade skolan finbesök av TV3 som kom och skulle spela in lite av "Det blir bättre". Det var kändisspan på hög nivå kan jag tala om, Sanna Bråding, Renee Nyberg och Linda Lampenius.. Inte illa alltså! Linda Lampenius skulle hålla ett tal då hon berättade om sina ätstörningar så det var väldigt intressant att höra och sorgligt. Jag tror att det ska visas på söndag så om ni har lust kan ni ju kolla in det och så kanske ni ser mig smågråtande längst bak.. :) Love! ♥

Kändisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0