Something lost, something found!



Halloj!
Idag hittade jag en grej som varit försvunnen jättelänge, det är lite konstigt för att det måste vart minst en månad sen när jag var ute och fotade som jag tappade ögonmusslan (alltså den lilla gummi grejen som sitter runt sökaren som man kollar igenom, som jag försöker visa på bilden). Men men jag gick och köpte en ny och det var glömt. Idag gick vi på samma stig där jag upptäckte förut att jag faktiskt hade tappat den och sa till mamma och pappa att det var här jag tappade min ögonmussla och så kollar jag ner och vad ligger inte där på stigen och väntar om inte min lilla ögonmussla! :) Skumt måste jag säga men nu har jag tvättat av den och den verkar vara hel och allt, en liten trevlig överraskning så här på måndagskvällen! :)

Kommentarer
Postat av: E L I N

SV: tack, kul att du tyckte om det! :)

2011-08-08 @ 22:02:27
URL: http://aphotostory.blogg.se/
Postat av: Maria Nordvall

sv: tusen tack! :) puss

2011-08-10 @ 17:23:51
URL: http://marianordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0