Snörp!


Heej bloggen!
Jag har egentligen inte så mycket att säga men jag tycker att det är dags för en lite uppdatering i alla fall. Idag var det skola som vanligt, inga konstigheter, det ända konstiga idag var tåget som helt plötsligt hade fått för sig att inte gå längre än till Sunbyberg så det blev ju kaos men efter lite omvägar kom jag i alla fall fram till skolan tillslut. Idag var första core-passet också på friskis, det var jobbigt såhär efter sommaren men ändå härligt. Annars känns det som om jag inte gör annat än att plugga just nu men så kan det va. Sjukling är jag också, näsan bara rinner och halsen är tjock. Låter segt men jag är rätt glad ändå! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas snuvan går fort över. Tänker på dig om dagarna när jag hör om trafiken att den krånglar, men du tar dig fram.



Kramar Morm

2011-08-31 @ 10:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0