Snart helg!



Hallåå bloggen!
Det går verkligen sjukt segt här på bloggfronten men jag känner mig fett oinspirerad.. Aja under veckan har jag haft lite att pyssla med kan jag tala om. :) Jag var med och fotade lite under en basketmatch här nere i sporthallen, det var superkul men jag kan ju inte skryta med att jag är jätte nöjd med resultaten men det var ändå roligt att testa. :) Så jag har fixat lite med de bilderna och så har jag varit på ett danspass på friskis också, det är verkligen roligt! :) I skolan har det också varit lite att stå i som till exempel den intressanta debatten, hehe det gick rätt bra tycker jag ändå men det är absolut inte min starka sida.. :)

Lite övrig rolig fakta är också att tåget blev 45 minuter försenat denna morgon.. Mycket trevligt! Ännu trevligare att jag tydligen fick ogiltig frånvaro också, men men life's a bitch.. sometimes :) Men imorgon är det fredag så jag är glad ändå! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0