Lördag idag




Halloj!
Idag är det ju lördag och jag njuter för fullt. Började dagen med en liten prommis ner till friskis och svettis med mamma och pappa för att inhandla ett jympakort, nu ska jag försöka att komma igång och i alla fall gå på dasspassen så det känns bra! :) För att fira den nyvunna motivationen blev det lite fika när vi kom hem men det är ju faktiskt helg. :) Annars har jag precis skrivit lite till min mediekunskaps blogg men nu är det lite engelska som gäller. Det är debatt på gång och min grupp ska vara för arrangerade äktenskap, det kan ju bli lite intressant. :) Nej nu måste jag komma igång, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hur mycket kostade kortet?? :P<3333

2011-01-30 @ 12:44:44
URL: http://www.strand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0