Naturkompaniet, hell yeah!



Hallå kära vänner!
Det går lite segt på bloggfronten just nu men jag ska försöka bättra mig.. I alla fall jag tänkte bara tala om att förra veckan sprang jag runt inne i stan för att köpa en Kånken, det är ju viktigt att det blir rätt färg men tillslut fick jag min ox röda kånken i alla fall :) Jag är supernöjd och nu är det slut på ryggproblem, nu kan jag liksom skutta runt hur mycket jag vill! :) Hehe, ja det var bara det jag ville säga nu blir det tyvärr matte och spanska.. ångest! :) Aja här får ni lite bilder på min vinröda skönhet! :)


Kommentarer
Postat av: Karro

SUPERSNUGG!!!!!!!!!!!!!!! :D :D <3 <3

2011-01-19 @ 22:41:24
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0