Redigering + Matte

    
Halloj!
Idag har jag verkligen råpluggat matte, usch det är jättesvårt men efter lite hjälp från pappa känns det i alla fall mycket bättre. :) Igår satt jag och testade att redigera lite bilder, har aldrig riktigt fattat vad man ska göra och efter att ha redigerat i skolan (med alla "regler" och allt) har det känts rätt tråkigt. Men igår kom jag på att det är ju faktiskt superkul, när man har lite koll bland alla verktyg, och det finns ju sjukt mycket man kan göra! :) Har inte så många bilder på människor så jag tog fram lite gamla bilder från min och Julls fotodag och testade att redigera lite, så ni får en bild på superfina Julie. :)

Puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0