Mys!



Heej bloggen!
I fredags träffade jag tjejerna, vi lagade tacos, bakade kladdkaka och satt och pratade och skrattade hela kvällen. Det var verkligen supermysigt, har saknat mina fina tjejer! Sen blev det verkligen en plugghelg.. Men det känns bra för att jag fick ju en del gjort. Idag var jag och Annie i studion, det var nice! Jag hoppas att jag fick en del bra bilder men kul var det i alla fall. Den här veckan blir det inte mycket uppdatering, inte för att jag uppdatera särskilt ofta ändå men i alla fall. Har fullt upp den här veckan, allt på samma gång liksom. Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Steff

kvällen va bäst! love you <3 awsome blogg btw, inte så konstigt eftersom att du är awsome :D

2011-09-24 @ 16:42:13
Postat av: Steff igen

KAN DU UPPDATERA DIN BLOGG!! JAG BLIR GAAALEN!!!

2011-10-09 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0