Northern woman in Chanel


Hej kära vänner!
Igår var jag som sagt på fotografiska med fotoklubben, det var jättetrevligt och fina utställningar. Favoriten igår var helt klart Northern woman in chanel som alltså är en utställning med massa bilder av nordiska modeller i Chanel kläder. Superfina bilder verkligen! Idag var det idrottsdag. Första gången jag var riktigt peppad inför en idrottsdag för att det var Afrikansk dans som gällde, superkul! Live musik med bongo-trummor och grejer också så det var riktigt häftigt! Just nu är jag jättehungrig men annars händer det inte så mycket ikväll, puss! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad roligt att du gillade dansen. Nästa fredag ska jag gå på något som kallas "fri dans", om jag vågar.



Kram, Morm

2011-09-01 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0